Nárůst věrnosti zákazníků se vám vyplatí. Když víte jak! Vyžaduje to zapojení celého týmu, celé firmy. Je důležité je pro změnu nadchnout. Vnuknout jim motiv, proč mají chtít se do projektu zapojit.
V dnešní turbulentní době jsou novinky běžnou součástí firem. Popravdě si na ně lidé natolik zvykli, že je přestali vnímat. V případě zavádění změn souvisejících s věrností zákazníků je absolutním základen a nutností nadšení všech lidi napříč firmou. Bez jejich osobního nasazení a vkladu žádný systém nevznikne. Ve skutečnosti až vaši lidé, a to na všech úrovním ve firmě, vdechnou život systému řízení věrnosti zákazníků. Co tomu předchází? Dostanou do hlavy jasný motiv „proč“ a od vás ujištění, že se jedná o maximální prioritu, strategický krok.
Co je k tomu dovede? Systém řízení věrnosti zákazníků!